Welcome
Welcome to Warcraft Underground!

You are currently viewing our boards as a guest, which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community, you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content, and access many other special features. In addition, registered members also see less advertisements. Registration is fast, simple, and absolutely free, so please, join our community today!

Search found 1052 matches

Return to advanced search

Re: Problems

Henry is right "archon dont works vs hydralisk" and other sites spit on us :)

Btw how much it cost to rent a site? dont need korrekt price only like for example 30-50 euro or whatever.
by nui
Sun Feb 26, 2017 5:21 am
 
Forum: News & The Site Rules
Topic: Problems
Replies: 26
Views: 513

Re: Problems

kantarion wrote:Yo , does anyone even care ?? Comon people our community is dieying..Suggest ideas , anything


Buy a site. if u got money (idk how this bussines goin i guess u have to pay for a site).
by nui
Sat Feb 11, 2017 11:36 pm
 
Forum: News & The Site Rules
Topic: Problems
Replies: 26
Views: 513

Re: Problems

i'm done with modeling since that model delete problem.

So i care for the few people still want to model, but i cant do anything and i have nothing to say...

But if the new site will be possible or something else than i will support it somehow probably reskins xd
by nui
Thu Feb 09, 2017 5:36 pm
 
Forum: News & The Site Rules
Topic: Problems
Replies: 26
Views: 513

Re: First day in the new lab

The black garden undead building model is yours ? :shock:

haha i use it for privat projekts :D

Hello btw*
by nui
Wed Feb 08, 2017 7:48 pm
 
Forum: Introduction
Topic: First day in the new lab
Replies: 3
Views: 121

Re: Heroes of the storm EU

i didnt really played last weeks played more diablo3 and starcraft 2 but if u want i can go qm or tl whisper me your name.
by nui
Thu Dec 22, 2016 5:19 pm
 
Forum: General Discussion
Topic: Heroes of the storm EU
Replies: 3
Views: 134

Re: Download Links Not Working

1. idk how came to idea to put it into the tutorial section not the "Request & Shop" or "General Discussion" no clue why people dont read. Share your knowledge with us or let us share ours with you . That's why. There isn't really a section for help, but I figured I was doin...
by nui
Mon Dec 12, 2016 2:16 am
 
Forum: Tutorials
Topic: Download Links Not Working
Replies: 6
Views: 244

Re: Download Links Not Working

1. idk how came to idea to put it into the tutorial section not the "Request & Shop" or "General Discussion" no clue why people dont read. 2. Admins dont give a **** what happening here since months so ..... hope they repair it but i dont think they will in these days xd. This site became so nice sr...
by nui
Sun Dec 11, 2016 8:43 pm
 
Forum: Tutorials
Topic: Download Links Not Working
Replies: 6
Views: 244

Re: Caria Felsoul

deeken wrote:side seems to be down, can you upload that model on for example mediafire ? :9 and btw well done!


yeah i noticed that the site is crap now many model cant be downloaded but i dont have any model now all got deleted when i re-installed my pc.
by nui
Thu Dec 08, 2016 2:11 am
 
Forum: Female
Topic: Caria Felsoul
Replies: 3
Views: 966

Re: Zarya + TC + portrait

Now I think how to recreate her attack in Warcraft 3 i gabe her gun sounds of ziggurat didnt know what sound to give her and also the lich missile for her is awsome Hehe not bad with ziggurat. I personaly only use the bones of this models because of the animations thinking about some demonish/ or o...
by nui
Wed Nov 30, 2016 11:28 pm
 
Forum: Heroes of the Storm
Topic: Zarya + TC + portrait
Replies: 14
Views: 657

Re: Zarya + TC + portrait

nerthfill wrote:
nui wrote:Is that possible to rip the punisher from infernal shrines ?

i can but i need some time :) u want all variants?


Nah only the arcane, thanks if u do it :)

And the shrine minions would be also nice but they arent that important.
by nui
Wed Nov 30, 2016 5:55 pm
 
Forum: Heroes of the Storm
Topic: Zarya + TC + portrait
Replies: 14
Views: 657
Next

Return to advanced search

suspicion-preferred